BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sabtu, 17 Disember 2011

bibik oooh BIBIK !!

Pagi-pagi lagi dah bukak internet ni..bangun subuh tadi nk amik wudhu' air xberapa nak ade..nasibla jugak ade skit2..

yang si bibik ni pulop x reti k, dah air xde watpe nk on kan mesen basuhnye..
aduh..sakit hati jugopla ngn die.. minggu ni mmg aku banyak bersabar ngn cik bibik ni.. sejak2 die dh nak tamat kontrak ni makin menjadi-jadi perangai die.. makan mengalahkan tuan rumah. Tuan rumah makan apa yang ade tersedia je..dia pulop siap pi goreng2 telur utk die makan la, siap potong timun sampai sebatang lg tu, penuh pinggan.. yg geram bila aku nk gi breakfast marin nasik dh habis..mkn biskut cicah air jela..
ish ish apa nk jadila.. kemarin mmg aku nk naik marah tp sabor jela.. pulop2 lepas je kakak, mak ayh aku kuar umah tinggal aku ngn adik mat apik je kat umah die ape lagi sentap kat dapurla..pastu masuk bilik, sampaila mak aku balik bru die kuar smbg keje.. aduh..tensen aku tgk.. time org ade bru nk wat keje time xde org..jadi raja rupanya.. hai cik bibik.. tu yg aku rasa fed up tu.. moga Allah tunjukkan kamu jalan ketulusan ye cik bibik !!! for myself.. ASTAGHFIRULLAHALAZIM>>>>>>




0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini
Terdapat ralat dalam alat ini