BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 19 Mei 2010

cuti..cuti..cuti


cuti ni aku xtau nak watpe..hm,all planning aku dah lari..hm,aku hanya merancang Allah yang menentukan..but,still berjalan seperti yg dirancang lesen akula..walaupun asyik mati je bawak kete..tapi mudahan allah permudahkan segala urusan..

Hm...quran aku tu yang penting..nak kena mengadap quran je ni.masa exam hari tu bayank dah tinggal quran ni..nanti die merajuk plak..hope my target will success!!cuti ni xlain duk ngan anak buah..mengasuh si danial faris ni la.si kecik yg little funny n smart ni..hm,sambil2 tu smpat gak aku planning menjahit for my hobby.

bercerita pasal hobi aku ni,skrg ni my interest lebih pada jahit manik dn sulam tangan.hm,tapi payah jugak nak cari benang sulam tangan kat sini.yang planning aku asal nak buat felt craft sampai skrg xdapat buat.kertas felt craft susah bangat mau jumpa..hm...ish asyik mengeluh je..Allah..

walau pe pn yang terjadi,aku tetap dgn kesungguhanku..hehe.walaupun kadang2 jadi hangat-hangat taik ayam jugak..kih kih.tapi sekarang ni insyaAllah dimana ade kemahuan disitu ade jalan..ya..chayok!!

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...